عکس (میسترس Christine)

سلام.

با یک سری عکس میخوام اپدیت کنم.

عکس های امروز از میسترس Christine هست که  بازم میگم در برابر میسترس هستی  هیچی نیست و میسترس هستی  تکههههههههه!!!

عکس های امروز و به مناسبت  بارش برف انتخاب کردم وگرنه هیچ تحقیری یا جذابیتی از دید من نداره و شاید شما هم ارزوی خدمت به یک میس و در این هوای برفی و داشته باشین!

شما هم بعد از دیدن عکس ها نظرتون و بگید.

عکس اول اماده کردن الاغ توسط میسترس Christine است.

ha89-344dx0240.jpg

 عکس دوم سوار شدن میسترس بر روی الاغ خودش هست.

ha89-2679x0243.jpg

عکس سوم اغاز سواری و تفریح میسترس هست.

ha89-0aa0x0245.jpg

عکس چهارم سواری دادن الاغ و به  میسترس و نشون میده.

ha89-2aefx0246.jpg

عکس پنجم تمیز کردن بوت میسترس توسط برده هست که برفی شده.

ha89-6bfdx0250.jpg

روزهای برفی بهتون خوش بگذره.

9 پاسخ to “عکس (میسترس Christine)”

  1. این وبلاگ را اضافه کن

  2. اشتنباخ2 Says:

    سلام غریبه!!!
    من بیشتر با محیط بلاگ حال می کنم بعدش میرم سراغ خودش…
    به خاطر همّتت برای تاسیس یه بلاگ که دردسر های خاص خودش رو داره بهت تبریک می گم…
    امیدورم عاقبت به خیر بشی عبدالهستی! راستی من واسه مسئول های بلاگ (صاحب بلاگت که خوب معلومه کیه ) یه اسم خاص میزارم (نیش عقرب نه از ره کین است) از میسترست بپرس که راضین یا نه چون من با این اسم صدات می کنم اگه نبودند تعویض هم قبول می کنیم D:
    موفق باشی.

  3. merC az zahmati ke keshidi ………montazere baghiyash hastim :*

  4. azizam ye chandta matlab az net gereftam ehtemalan khundi ……….khaterate slave bota az safaresh be owk mikhastam tarjomeh konam ………ru mudesh hasti farsi type koni bezari ru site ????

    اره چرا که نه؟؟؟
    تو فارسی و با فونت انگلیسی بنویس تایپ فارسیش با من

  5. heyf zemestoon bood va sexi nabood ama khoob bood

  6. خیلی دلم میخواد

  7. سلام من برده بودنو دوست دارم m_smart06 این ID منه اگه کسی میخواد من بردش بشم of بزاره

  8. hich rahi hast ke miss hasti man ro ham be bandegishun bepaziran? pesare khubiam. ghasam mikhoram

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 25 مشترک دیگر بپیوندید

