bardemistresshasti’s videos

سلام.

کلیب امروز حدودا 9 دقیقه هست و در مورد دوستانی هم که میگن نمیبینیم باید بگم باید فلش داشته باشن اما  من هم برای اونا هم برای کسانی که گفتن کاش میشد دانلود کرد دارم دنبال یه سایت خوب برای اپلود میگردم  و به زودی برای دانلود هم میزارم.

امیدوارم از کلیپ امروز میسترس هستی خوششون بیاد.

Vodpod videos no longer available. from bardemistresshasti.v posted with vodpod

نظر بدین.

9 پاسخ to “bardemistresshasti’s videos”

  1. اشتنباخ2 Says:

    ستاد جستجوی پیشقراول (سعید سابق = مسئول بلاگ زیر پاهای او)
    http://eshtenbakh.blogfa.com

  2. دمت گرم من به اميد اين عكس ها ميام اينترنت اگه چند تا جوراب دار برام ايميل كني از خجالتت در ميام

    ميلاد

    چشب حتما تو وبلاگ میزارم

  3. salam age mishe chanta kilip baram ftvsjdk

  4. دمت گرم اگه چند تاعکس توپ هم به ایمیلم بفرستی ممنونت میشمبازم تشکر

  5. akar momken hast az in klibha be zaban farsi bzarid.

  6. میسترس نگار Says:

    سلام من میسترس نگارم از اصفهان دنباله یه برده خوشتیپ و حرف گوش کنم که هر دستوری که بهش میدم بی چون وچرا انجام بده باهام تماس بگیرید برده های آشغال09138986186درضمن باید تست بدین چون من یه برده بیشتر نمی خوام

  7. چندتا عکس برام بفرستی ممنون میشم

  8. man ye sage bi arzesham va foot slave va toilet slave hastam va niaz be mistres ba kire masnoie aali daram.agar banooie hast ke man zalil ro tanbih kone in ID mane : slave.pathetic@yahoo.com

بیان دیدگاه