تقدیم به خدای من(عکس)

سلام.

این وبلاگ متعلق  به خدای من یعنی میسترس هستی است.

میسترس هستی لطف کردن و من و به بردگی پذیرفتن.

 من عاشق سرورم هستم و تا اخر عمر بردگیشون و میکنم البته اگه این افتخار و داشته باشم و جدا از میسترس بودن و خشونتی که دارن خیلی مهربون و ماه هستن و واقعا تک اند و من حتی اگه یه روزی بدون خدا شم باز هم سرورم و میپرستم و با تمام وجود دوسشون دارم.

این وبلاگ ادامه ی وبلاگ عشق به نوکری برای خانم ها است

(www.nokarekhanomha.blogfa.com , www.nokarekhanoha2.blogfa.com , www.nokarekhanomha3.blogfa.com )

نمیدونم اگه میخواین داستان های اون بلاگ ها و  یک بار دیگه اینجا بزارم تو نظرات بگین.

اولین پست با یک سری عکس شروع میشه از میسترس jana هست که به نظر من به خاک پای سرورم هم نمیرسن ولی  امیدوارم سرورم خوششون بیاد.

اولین عکس شروع تفریح میسترس است و یا تنبیه شدن برده توسط  اربابه

jana-dungeon-16.jpg

دومین عکس وسطه تفریح میسترس است که با توجه به باسن برده  و سرخی ان متوجه ی شدت ضربات میشین.

jana-dungeon-22.jpg

سومین عکس شمع بازی میسترس هست که یکی از شایع ترین بازی ها توسط میسترس ها است و اولین درس عملی که سرورم به من دادند شمع بازی بود که این افتخار و ارباب به من دادند.

jana-dungeon-25.jpg

چهارمین عکس تمام شدن شمع بازی میسترس و خاموش کردن ان است که نوعش و در عکس می بینید.

jana-dungeon-24.jpg

و اخرین عکس استراحت میسترس است.

jana-dungeon-66.jpg

7 پاسخ to “تقدیم به خدای من(عکس)”

  1. axa kheyli jaleb bodan o ghashang
    man az blog hat faghat avvalin beloget o didam o mikhondam heyf ke filter shod o dige natonestam peidat konam
    dastanaye blog haye dige ham bezar
    mamnon

  2. ghashang budan.
    are, hatman dastanato bezar, montazeram.

  3. اکسیر عشق Says:

    سلام به ادامه دهنده ی راه عشق به نوکری برای خانم ها …
    اول از همه موهبت ثمین صاحب دار شدن حضرت عالی رو تبریک میگم که موقعیتی است بس مفتخر ساز .
    دوم از عکس های کیفور سازانه و تحقیر برانگیزانه و البته کمی تا حدودی خشانت آمیزانه ای که گذاشتی سپاسگذاریم.
    سیم به کارت ادامه بده که انشاا… وبلاگت علی الدوام بمونه این بار !
    وسلام

  4. سلام
    یه ذره بزرگتر بنویس. ممنون
    برده میسترس هستی:نیازی به بزرگ کردن نیست شما وبلاگ و باز کنید(صفحه اول) کامل که باز شد و عکسا کامل که امدبالا ctrl و بگیرید و با دکمه وسطی ماوس همون که میچرخه اندازه فونت و تغیر بدید اگه انگشتتون و طرف خودتون حرکت بدید بزرگ میشه و بعد ctrl ول کنید.

  5. good.your pics was extramely nice.especially the last one..keep working.

  6. why the Mohsen initial puts automatically after all names??

  7. kkheily alie mamnon khak pay mistress hasti ra az rah dor mibosam

پاسخی بگذارید

