داستان میسترس سحر

سلام.

از دوستانی که نظر میدن ممنون.

اینم داستان واسه دوستانی که درخواست داستان داده بودن.

یه دوستی نظر داده بود برای نوشتن داستان و ترجمه که زیر همون نظرش جوابش و دادم.

خوب امروز یه داستان میزارم که یه نکته ی مهم داره 

نکته:این داستان توسط میسترس  هستی خیلی از قسمتاش حذف شده و اضافه شده و به قولی ویرایش شده.

خوب میسترس هستی افتخار دادن و شخصا این داستان و ویرایش کردن.

شاید بخاطر همین داستان سبک نسبتا سبک جدیدی داره.

و اما داستان:

من امروز مي خوام داستان خودمو براتون تعريف كنم.

من ميسترس سحر هستم واز بچگي حس ميسترس بودن و داشتن بخاطر همين به  كشور هايي كه سفر كردم هر وسيله اي كه ديدم و خريدم تا در اينده با سگ خودم و باهاش ادب کنم.

خونه ي ميسترسي ای درست كردم و 2 اتاق مخصوص شكنجه هست من پاهاي بسيار زيبايي دارم كه هر پسري رو ميتونه از پا دربياره.

يه روز تو روم بودم كه ديدم يه پسر داره دنبال ميسترس ميگرده بهش پي ام دادم و وب گرفتم قيافه ي بدي نداشت التش هم بد نبود

 شمارش و گرفتم و بهش زنگ زدم كه بياد  به من گفته بود طاقت هر نوع شكنجه اي رو داره.

من ساعت 9  شب باهاش قرار گزاشتم و لباس هاي ميستريسيم رو پوشيدم و شلاق و ورداشتم منتظر شدم بياد دلم ميخواست يه دقيقه دير كنه تا حسابي تنبيهش كنم اما دير نكرد و به موقع امد در زد و در و براش باز كردم يه لباس اسپرت پوشيده بود و من و ديد سلام كرد من جوابشو ندادم و رفتم نشستم رو مبل اونم همينطور منتظر وايساده بود گفتم در و به بنده و همونجا لباس هاشو در بياره و لخت 4 دست و پا بياد پيشه من اونم لخت شد و 4 دست و پا امد منم یه  صندل پاشنه دار پام بود يه خورده با پام با لب و دهن و دماغ و چشمش بازي كردم و پاشدم روش نشستم و گفتم بره تو اتاق اونم يواش ميرفت وقتي اتاق و ديد شكه شد ولي به روش نياورد و من اول قلادش و بستم بعد بستمش به  چوبي كه به  دو طرف ديوار بود مثل حرف ايكس در امده بود فقط جاي باسنش سوراخ بود كه اونم باسه كردنش بود.ميخواستم جلسه ي اول اينقدر زجر بكشه  اگه نميتونه ديگه وقت من و نگيره التش گنده شده بود و سيخ وايساده بود. بعد گفتم تو الان يه خوك بي مصرفي كه من ميتونم بكشمت پس هيچ گوهي بدونه اجازه من نميخوري و هرچي گفتم درست اجرا مي كني. اونم گفت چشب و منم با پا زدم تو التش و گفتم ميگي چشم ميسترس سحر اونم گفت چشم ميسترس سحر بازم با پا زدم تو التش و گفتم چشم میسترس سحر چی؟؟؟ زوزه کنان گفت چشم میسترس سحر از این به بعد میگم چشم میسترس سحر باز با پا زدم تو و التش و گفتم چی میگی؟؟؟گفت میگم چشم میسترس سحر و دوباره یکی زدم و گفتم چی نشنیدم. بلند تر گفت چشم میسترس سحر . با پا چند تا دیگه زدم  و اون  بازم گفت چشم میسترس سحر و تورو خدا بسه دیگه فهمیدم  دیگه گوه بخورم چیزه دیگه ای بگم

منم گفتم خفه شو من تصمیم میگیرم کی بسه  و چند تا زدم و همینطور میگفت تا بس کردم  و گفتم خوب اول ميزنمت و شلاق برداشتم و گفتم با هر ضربه ميشموري ميگي مرسي ميسترس سحر اولين ضربه كه خورد گفت مرسي ميسترس سحر دو مرسي ميسترس سحر هر ضربه رو محكم ميزدم و كامل جاش سرخ ميشد و بعضي موقع ها ام به التش ميزدم و اون داد و فرياد ميزد و گريه ميكرد.

100 صدمین ضربه و زدم چیزی نگفت فقط  بلند بلند داد می زد  و زجه می کشید با تهه پاشنه کفشم فشار دادم  رو زخمش و گفتم نشنیدم چندمی بود توله؟؟؟

داد زد ای اییییییییییییییییی 100 گفتم 100 چی؟؟؟تازه فهمید و  گفت فشار ندین  خواهش میکنم  100 ممنون میسترس سحر  گفتم اها حالا شد اما بازم غلطه  چون  هر عددی من بگم درسته و پاشنه کفشم  مثل وقتی که  سیگارم  و له می کنم رو زخمش فشار می دادم گفت گوه خوردم به خدا گوه خوردم هرچی شما بگین چشم چشم به بخشید ارباب بعد با شلاقم شروع کردم به زدن و  و گفتم 48 بشمار حیوون  و گفت چشم میسترس سحر و

 اییییییییییییییییییی  49 ممنون میسترس سحر  

اخخخخخخخخخخخخ 50 ممنون  میسترس سحر تورو خدا به بخشید

ديگه ناي حرف زدن نداشت بعد گفتم تو چي هستي

گفت من خوك بي ارزش شما هستم بعد ولش كردم و قلادش و گرفتم و دنبال خودم كشوندمش نميتونست راه بياد و همينطور كشيده ميشد رو زمين…

ادامه دارد!!!

  ادامه داستان دست میسترس هستی هست تا افتخار ویرایش و بدن.

نظر قراموش نشه!!!

25 پاسخ to “داستان میسترس سحر”

  1. salam

    man mikham bardeye shoma basham
    برده میسترس هستی؟؟؟

  2. با با خوش شانس تو ديگه آخرشي … خداكنه هميشه به هرچي ميخواي برسي… راستش من بيشتر دنبال عكسم عكسايي كه ميزاري خيلي بيستن منتظر آپ كردنت هستم

    ای بابا ممنون

  3. یو هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    ها؟

  4. سلام -لطفا ایمیل خود را برای من میل کن-عرض به خدمت شما استعداد خوبی در نوشتن ندارم ولی سعی می کنم.داستان های قدیمی سایت های قدیمی در این زمینه وزمینه های دیگر داشتم که متاسفانه پاک شدند.اگر بودند ومی خواتدی می فهمیدی چه سایت های قوی ومستعدی قبلا وجود داشته.در ضمن اسم سایت قبلی شما چی بود.
    متشکرم

    سلام
    همین میلت و ادد کردم نمیدونم تو مسنجر میری یا نه اگه نه بگو میل بدم برات
    ممنون

  5. سلام .نه نمی رم

  6. خشایار خان فقط تو داستانت یه چند تا غلط املایی بود (به جای چشم گفتی چشب و ….
    راستی قضیه یوهووووووووو به خاطر پیدا کردن پیش قراول بودش
    منتظر ادامه داستان میمانم
    عاشق و عارف و کاشف باشید

  7. آقا نري تو فاز داستان مارو فراموش كني……….. منتظر عكسات . راستي اگه ميشه همين آي دي منو كه باهاش واست پيام ميدم رو ادد كن باهم چت كنيم ميخوام اگه بشه راهنماييم كني… ممنون

  8. کس شعر تحویل ملت میدی. میسترس هستی کدوم خریه؟ خودتو جای میسترس هستی جا زدی که چی بشه. دیگر توی این چند سال امثال شما را خوب می شناسیم.

    اولن که من خودم و جای میسترس جا نزدم و برده ی میسترس هستی هستم که این وبلاگ و تقدیم به سرورم کردم و باریکلا به شما که نفهمیدی و اولین پست این وبلاگ و هم ندیدی و فقط ….. تلاوت کردی ولی میسترس هستی نظارت می کنند به بلاگ

  9. پا بوس دخترا Says:

    سلام /از شما و حضرت میسترس هستی سپاسگزارم. اگه میسترس والا مقام به بردگان مرحمت بفرمایند و به عنوان هدیه ی سال نو عکس پاهای پرستیدنیشون رو بدن بردگان سال خوبی رو شروع مکنن

  10. man asheghe paboossi mistress hasti hastam man dosetoon dram

  11. kash man jaye bardat bodam onvaght dahanamo tovalete shoma mistresse bozorg mikardam mikhayn emtehan konid man taghate 1000 zarbe shalaghe shomaro daram 09192346200

  12. بانو پردیس Says:

    دنبال یه برده مطیع هستم که هر وقت خواستم در اختیارم باشه بدون دلیل هم تنبه بشه و عتراض نکنه و بعد تنبه با بوسیدن پام تشکر کنه و… مثل سگم باشه و کفشم رو بوسه و مثل خر سواری بده و شلاق بخوره
    arbab_pardis@yahoo.com

  13. من دنبال ارباب میگردم اگه پیدا کردی منو معرفیکن
    اگه خودت بشی که چه بهتر

  14. من ایدیم barde_koni@yahoo است هرکی میخواد من بده ش میشم و مثل سگ تحقیرم کنه باتشکر سگتون تل هم میدم

  15. aval az hame man Khowdam asheghe slave bowdanam,neidonam chera vali fek konam mese hame az vaghT yadam miad dost dawshtam bapoose 2khtara bewsham.kheili ham mamnoon bekhatere site o matalebe ghashangeton vali ye khaheshi ke azaton dawram ine ke melato koskhol nakonin ba in MISTRESS HASTI e ke vijode khareji nadare!hame chizesh harf nadare begheir az in ye ghesmat.plz ya sabet konin ke mistress hasti vaghei e ya Bkhiale in ye ghesmat shin

  16. مهدی پا بوس Says:

    تا حالاش که باحال ود. بقیش کو؟

  17. full slave no limit morabiye badan saziam 25 salame 6 sale slave am to mosco ham slave boodam 1 haftast miss nadaram khoshal misham ashna
    beshim

    inam axam>>>> http://i26.tinypic.com/o8uyq0.jpg

  18. salam
    man dost daram ba mister hasti chat koonam webam midam
    man hamed 20 shiraz

  19. سلام عزيزم منم آرزو دارم يه روزي از اون شلاق و از اون پاي ميزان و از اون لقد ها بخورم.جوراب تو ليس بزنم با دندونام شورتتو بکن . از همه بيشتر دوست دارم فقط روي سر و صورتم راه بري .اگه منو پسند مي کني ايميل بده

  20. dastet dard nakone khashaiar jon manam arezome khak pay mistress hasti basham omidvaram ishon jesarat mano bebakhshan

  21. salam man kheili kheili dost daram 1 bar barde beshab mitoni be man komak koni?

  22. feet4u.blogfa.com khafantarin webloge foot fetish

  23. ناثkheily khub bood omid varam mno be bardegi ghabol konid man bardeye kochake mistress hasti hastam

  24. salam dastan ali bud faghat ye mistress az tabriz be ma moarefi konin ke mesle mistress hasti bashe mamnoon misham

پاسخی بگذارید

