داستان میسترس سحر2

سلام.

خوب میسترس هستی افتخار ویرایش و دادن و اینم قسمت دوم داستان!!!! 

نظر یادتون نره!!!

من رو مبل نشستم و پام رو گزاشتم زمين و گفتم يالا با اون زبون بي ارزشت پام و ليس بزن اونم شروع كرد ليس زدن منم ميخنديدم  و ميگفتم اينقدر حال ميده بعد از اين همه كتك خوردن داري پام رو ليس ميزني يالا از سرورت تشكر كن كه تنبيهت كرد و گفت مرسي ميسترس سحر كه من و تنبيه كردين منم ميخنديدم بعد از 5 دقيقه كه پام و ليس زد و حالش جا اومد بردم تو اتاق و بستمش به همون چوب اما پايين تر كه سرش روبرو ك. من باشه بعد رفتم ك.ر مصنوعي رو بستم و امدم ك.ر مصنوعي رو كه ديد ترسيد رفتم جلوش وايسادم گفتم به اين ميگن ك.ر نه اون هسته خرمات حالا مثله يه دختر ج.ده ساك ميزني اونم كرد تو دهنش ولي عقب جلو كم ميكرد كلش و گرفتم و ميكشيدم عقب جلو بعد عادت كرد و خودش اینکار و مثل یه سگ ج..ه ميكرد بعد بازش كردم و ك.نش و تنظيم كردم با سوراخ چوب و رفتم پشتش شروع كردم به كردن اونم گريه ميكرد و اه و اوه ميكشيد بعد دستم رو از بقل چوب بردم و ك.رش و گرفتم و ميكشيدم و ميكردمش اونم داد ميزد و گريه ميكردو بعد ك.رم و باز كردم و رفتم بازش كردم و مثل يه گوشت لخت افتاد رو پام با پام صورتشو بلند كردم و بعد يه داد بلند زدم و گفتم يالا بلند شو توله سگ اونم از ترس سريع بلند شد بعد سوارش شدم و گفتم برو اشپز خانه اون نميتونست راه بره منم گفتم واي به حالت اگه من بيفتم يا پام به زمين بخوره اونم ترسيد و يواش يواش رفت رفتم دمه يخچال ماست و ورداشتم ريختم تو يه ظرف  گفتم بره تو حال من رو مبل نشستم و ماست و گزاشتم زير پام يه پام رو گزاشتم تو ظرف و يه پام رو سر توله سگم  با پام سرش فشارش ميدادم تو ظرف تا بخوره اونم اروم اروم ميخورد و از بغل پام و زير پام ميخورد بعد پام و ليس زد و كامل تميز كرد  بعد تلفن و انداختم جلوش و گفتم زنگ بزن بگو شب نيميري تويله اونم اول يه خورده خواهش كرد و بعد باچند ضربه ي من تو گوشش زنگ زد و گفت.بعد ديدم تمام بدنش كبود شده و سياه  شده دلم به حالش سوخت ولي لياقتش همينه بعداز موهاش كشوندمش بردمش تو يه اتاق ديگه بستمش به تخت بعد خودم لخت شدم و افتادم روش و ك.رش رو با دست فشار ميدادم توري فشار مي دادم كه اگه يه خوره ديگه فشار ميدادم اون بيضه هاش و سياه ميشد ولي بد بخت نميتونست حرف بزنه چون پام و کرده بودم تو دهنش شروع كرد گريه كردن من پاشدم و با پام اشكاش و پاك كردم و دهنش و باز كردم و شاشيدم تو دهنش اونم تا اخرين قطره رو خورد بعد نشتم و كامل ك. و كونم و تميز كرد كه ابش در امد ابش ريخت رو تخت و تخت و كثيف كرد منم گفتم كثافت نگاه كن چي كار كردي تخت و كثيف كردي بازش كردم و بهش گفتم کناره تخت زانو بزنه و بعد با دستم سرش و فشار می دادم رو ابش و مجبورش کردم همه ابش و از رو تخت بخوره و همین طور که ابش و می خورد با پام محکم میزدم به کونش بعد  دوباره بستمش و ك.ر خوابيدش و با پام نوازش كردم یه خورده با ک..ش بازی کردم  تا دوباره  شاخ شد  بعد يه ضربه ي خيلي محكم با پام زدم تو ك.رش و پريدم روش و کسم و بردم نزدیک دهنش و التماس می کرد که بدم بخورتش منم نشستم رو صورتش و اون شروع کرد به لیس زدن سرش و گرفتم از موهاش فشار میدادم به ک.م و میگفتم یالا حیوون خوب بلیسش اینقدر لیس زد که یهو همه ابم امد و ریخت تو دهنش و با ولع تمام ابم و می خورد و نفس نفس میزد  بعد بازش كردم ديدم ساعت 2 شده و خوابم مياد و چون فردا خيلي كار داشتم سوارش شدم و رفتم طرف تخت مخصوص.این تخت سر كون من يه سوراخ داره كه درست تنظيم ميشه رو سر نفره پاييني و صورت اون چفت كون من ميشه اون و بردم طبقه پايين تخت  و خوابوندمش و صورتش و گزاشتم تو سوراخ خودمم رفتم خوابيدم و تخت و قفل كردم تا نتونه تكون بخوره و صورتش و تكون بده دقيقا نوك دماقش توي سوراخ كونم بود و صورت و لب و چشم و اينا پرس شده بود به بالشتك هاي باسنم و خوابيدم با نفس هاي اون قلقلكم مي امد ولي عادت كردم و خوابيدم .صبح پاشدم و پريدم جفت پا رو صورتش بيدارش كردم همينطوري که تو شوک بود  دهنش و باز كردم و ريدم تو دهنش و بعد شاشيدم تو دهنش  بازش كردم و بدون اينكه بزارم بره توالت يا صورت بشوره لخت از خودش و ك.ر شاخ شدش عكس گرفتم و گفتم لباس به پوشه  و بعد پام و ليس زد و با لگد من به ك.رش از خونه افتاد بيرون و در و بستم بعد از 3 ساعت رفتم ديدم همينطور پشته در هست گفتم گمشو برو تويله كارت ندارم و كف صندلم و ليس زد و رفت.شب زنگ زدم و بعد از 5 تا بوق تلفن و برداشت حسابي فوشش دادم و گفتم توله سگ از اين به بعد من زنگ ميزنم با اولين زنگ ور ميداري و يه خورده برام از پشت تلفن پارس كرد و گوشي رو قطع كردم.

  از اون به بعد  او خوك كثيف شده برده ي من و بدون اجازه من هيچ گوهي نميخوره.

 تمام!!!!

نظر یادتون نره!!!

23 پاسخ to “داستان میسترس سحر2”

  1. vaghean mozakhraf bud, aslan mesle dastanaye ghabli khub nabud, baba khodet benevis, nemikhad bedi be arbabet

    سلام
    خوب منم از این داستان خوشم نیومد اما خیلیا از این سبک دوست دارن تازه به میسترس هستی ربطی نداره اگه اصل داستان و بدون ویرایش میخوندی که دیگه هیچی و میس هستی ویرایش کردن یه ذره بهتر شده

  2. salam.ale bood.baba man e sagam!e sag ke asheghe bardege vase khanoomast.eane be arezoom meresam?lotfan be dade en sag beresed.saman bardeh

    چه کمکی از دست من بر میاد؟ مشکلیه که همه اسلیو ها دارن

  3. slave for hasti Says:

    عالی بود ! محشر !خواهشن بازم بنویسین !

  4. salam
    dastane khooby bood vali man shakhsan
    dastanhaee ke be vagheyat nazdik bashe bishtar doos daram
    ama baz ham mamnoon
    rasti be miss HASTI gofti?
    ishoon chi farmoodan?

    داستان های بعدی بیشتر به واقعیت نزدیکه.
    بله گفتم و اجازه دادن و گفتن خودم بنویسم که یه ذره سخته

  5. aali bod aali mahshar bod kolyyyyyyyyyyyyyyyyyy hal kardam ba ehteram va sojde be miss hastyie bozorg

  6. بسمه تعالی
    سلام بر دوست گلم جناب آقای خشایار،
    اِی بدک نبود،
    عکس بهتره،
    ولی یه سر به سایت پیش قراول بزن ببین چه بلایی داره سر این جامعه میاره،
    بازم متشکرم
    معاونت موسسه مالی و اعتباری اشتنباخ 2
    و من الله توفیق

    من دقیقا 5 دقیقه بعد از اپ کردنش سر زدم و نظر دادم و مخالفتم و با این کارش اعلام کردم😀

  7. سلام بر سرور من ، من دارم ميميرم لطفا 1 سرور به من معرفي كنيد

  8. kheili khub bud,khaste nabashi
    man asheghe inam ke ghaza ro az pahaye sarvaram bokhoram

  9. بانو پردیس Says:

    دنبال یه برده مطیع هستم که هر وقت خواستم در اختیارم باشه بدون دلیل هم تنبه بشه و عتراض نکنه و بعد تنبه با بوسیدن پام تشکر کنه و… مثل سگم باشه و کفشم رو بوسه و مثل خر سواری بده و شلاق بخوره
    arbab_pardis@yahoo.com

  10. برده کونی Says:

    منم دنبال ارباب میگردم هر کی میخواد من بردهش میشم فرقی نمی کنه ایدیم barde_koni@yahoo.com است

  11. foot slave farzad Says:

    salam be mistress hasti va shoma
    dastane zibayi bood mer30
    kash mishod eyne in dastano mistress roo man ejra kone
    rasti begid chtori mishe ye mistress peyda kard ?
    mer30

  12. ali bood behtarin dastani bood ke shenidam.man yek slave hastam.khahesh mikonam mano be onvane barde bepazir.
    ID:feet_lover_555@yahoo.com

  13. مهدی پا بوس Says:

    خوش به حال این پسر که این سعادت نصیبش شده.

  14. من دنباله يه میسترس مي گردم تا بردش بشم كمكم مي كنيد

  15. salam doste aziz
    man ba ejazaton az dastanaton ba esme khodeton estefade kardam to talare ghoftemanam
    khoshhal misham ozv beshin va khodetun ghesmate
    slave & misres o be ohde beghirid
    ba kamale meil accanto baratun sader mikonam
    http://www.men.irbb.ir

  16. khoob bood.
    yekam dara sade haghighatesho bebarid balatar.

  17. منم میخوام بردت باشم و هر روز از اون سوراخ کون خشکلت بخورم و بعد لیسش بزنم من عاشق لیسیدن سوراخ کون خانما بعد از ریدنشون هستم تا حالا چند بار تجربه کردم خیلی حال میده

  18. man toilet hastam baraye mistress kheili lezzatbakhshe mitonam befahmamet nooshe jan

  19. سلام.من آرزوم اينه كه شاش شما رو بخورم و كون شما رو بليسم. ميخوام سگ شما باشم اگه قابل بدونيد.
    ميخوام سنگ دستشوييتون بشم ميخوام براتون پارس كنم. اگه منو قابل ميدونيد منو add كنيد ارباب

  20. salam man ham mikham barde shoma basham sarvaram zir pahay zibay shoma basham di man DJALI.tohi@yahoo.com hast aftekhar bedin bardaton besham sarvaram

  21. امیر کازابلانکا Says:

    من فکر نمیکنم شاشیدن تو دهن و ریدن تو دهن برده عملی باشه و در عمل کسی خوشش بیاد .در ضمن این کار مریضی و مسمومیت شدید میاره

  22. وایی نمیدونستم تو ایرانم از این کارا میکنن عکسم بزارین بهتر میشه داستان قشنگی بود ممنون

پاسخی بگذارید

